نظرسنجی در مورد برگزاری مراسم صدهزارنفری تجلیل از فعالان نوروزی + نتایج نظرسنجی

به دلایلی ترجیح دادم این موضوع را مورد نظرسنجی خوانندگان وبلاگم قرار بدهم. روشن است که نتایج این نظرسنجی، صرفا نشان دهنده نظرات مخاطبان وبلاگ آرمانشهر است و نه هیچ گروه آماری دیگری. مخاطبانی که در نظرسنجی خرداد ۱۳۹۱ وبلاگ، ۶۹ درصدشان با ادمه ریاست «علی لاریجانی» بر مجلس به خاطر ریاست برادرش بر قوه قضائیه مخالف بوده اند و در نظرسنجی اردیبهشت ۱۳۹۱ وبلاگ، با اختلاف زیادی از سایر گزینه ها، ۳۳ درصدشان، «سعید جلیلی» و ۳۲٫۳ درصدشان، «اسفندیار رحیم مشایی» را مناسب ریاست جمهوری بعد از احمدی نژاد دانسته اند. گرچه این درصدها هم امروز، بعد از گذشت یک سال، ممکن است تغییراتی داشته باشند.
ضمنا به جز شرکت در نظرسنجی، دعوت می کنم اگر در مورد نظرتان، توضیحی هم دارید به صورت کامنت، آن را درج کنید.
نکته دیگر اینکه اگر ببینم سایتهایی که به طور معمول به وبلاگ بنده لینک نمی دهند با لینک دادن به این پست، خوانندگانشان را به این نظرسنجی سرازیر کرده اند، این پست را حذف خواهم کرد.

مطلب تکمیلی۱: این نظرسنجی تا ساعت ۲۴ روز ۲۸ فروردین ادامه دارد.

مطلب تکمیلی۲: تا ساعت ۲۴ روز ۲۸ فروردین، ۴۳۶ نظر، برای این نظرسنجی ارسال شد که به شرح زیر است:

۱۹۷ نفر، معادل ۴۵٫۱ درصد با برگزاری مراسم مخالفت کرده اند.
۱۹۴ نفر، معادل ۴۴٫۴ درصد با برگزاری مرسم موافقت کرده اند.
و  ۴۵ نفر، معادل ۱۰٫۳ درصد هم گفته اند که نظر خاصی در این مورد ندارند.

نمودار نتایج نظرسنجی را در اینجا می توانید ببینید.

124 دیدگاه در “نظرسنجی در مورد برگزاری مراسم صدهزارنفری تجلیل از فعالان نوروزی + نتایج نظرسنجی

    • سلام علیکم
      استمزاجی از دوستان و رساندن نظر مثبت یا منفی بچه های احمدی نژادی وب (و به نوعی دسته ای از پای کار ترین بچه های احمدی نژادی) به دست اندرکاران این مراسم.

  1. سلام
    به نظر من این نظرسنجی رو بردارید چون با این کار مخالفان دکتر بیشتر به این موضوع حساس میشن.من تو این نظرسنجی شرکت کردم و موافق برگزاری همایش هستم به دو دلیل اول اینکه این همایش یک همایش کاملا عادی است و این مخالفان دکتر هستند که دارن اونو غیر عادی جاوه میدن از ترسشون دوم اینکه به فرض هم که دکتر بخواهد در این همایش حرفی بزند این حق مردم است که نظرات رییس جمهور محبوبشان را بدانند آن هم در شرایطی که مخالفان دکتر روز به روز دارن سخن پراکنی می کنند.دیگه سکوت بسه الان موقع حرف زدن دکتر ومهندسه.
    اینهایی هم که نظر مخالف دادن خیلیهاشون مخالف دکتر هستند یا با مهندس مخالفن.من فکر می کنم بعضیها که خودشان را احمدی نژادی می نامند خیلی صادق نیستند بیشتر دوست دارن نظر خودشون رو به عنوان کاندید ا صلح به دیگران بقبولانند در حالیکه من فکر می کنم دکتر با سپردن پرچم به مهندس نظر مثبت خود را برای کاندیداتوری مهندس به همه اعلام کرد.حالا اگر بعضیها نظر دیگری دارند به تر است آن را برای خود نگه دارند

      • سلام

        این جشن با این عنوانش بی مورد و غیر ضروری بود. آن هم تو این شرایط اقتصادی که در بیمارستان های دولتی کارگر و کارمند برای صد هزار تومان تخفیف با گردن کج پیش مددکاری می روند. جشن صد هزار نفری تقدیر از فعالان سفر نوروزی چه صیغه ای است؟ با یک تقدیر نامه هم این کار انجام می شد.

    • آره راست می گی. برگزاری و ساماندهی این همایش در استادیوم صد هزار نفری خیلی عادی است و اصلاً خیلی ناچیز است برای فتح الفتوحی که این جماعت کردن. به استناد یه سری آمار که در اصل و نحوه استخراجش شبهه اساسی وارده بهانه دستشون اومده تا با پول مردم به خودشون مدال بدن و به ریش ملت بخندن.

    • سلام برادر
      نه، چندان هم عادی نیست.
      بنده به عنوان کسی که به رییس جمهور ارادت دارم و ایشان را هم دانشمند می دانم و هم اندیشمند و…
      به این همایش رای منفی دادم.
      حداقل این موضوع ظرفیت برگزاری همایش صدهزار نفری ندارد. آن هم در شرایطی که حداقل در قم که بنده خبر دارم بسیاری از پژوهشگاهها و پژوهشکده ها و موسسات علمی و … با کمبود بودجه مواجه اند و تعدیل نیرویی داشته اند و حتی از سال گذشته کمک هزینه ۴۰ هزارتومانی تحصیلی بنیاد شهید به فرزندان شاهد در حال تحصیل و متاهل و اجاره نشین هم قطع شده است.
      این همایش به عکس خودش بدل خواهد شد و علاوه بر اینکه منطقش از نظر بنده زیر سوال است، از نظر تاثیر بر افکار عمومی هم منفی خواهد بود و فرصت مغتنمی نیزبه دست کسانی که می‌خواهند این دولت و این منش ختم به خیر نشود خواهد داد و امثال بنده را نیز برای دفاع از عملکرد دولت اگر نگوییم خلع سلاح می‌کند، حداقل با مشکل جدی مواجه می نماید.

    • سلام.
      من از موافقان دکتر هستم ولی برگزاری این مراسمو به نفع دولت نمیدونم. البته نیت برگزارکنندگان رو هم انتخابی نمیدونم. پیشنهادم اینه چون الان دیگه نمیشه برنامرو لغو کرد مهندس مشایی تو این برنامه شرکت نکنه ” تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد “

  2. سلام
    باید ابتدا مشخص بشه که این مراسم با چه هدفی صورت میگیره؟
    برنامه هاش چیه؟و در این زمان،چه ضرورتی داره؟
    اگر واقعا تقدیر از عوامل و برگزار کنندگان سفرهای نوروزی باشه نیازی نیست.
    اما اگر برای مثال برنامه ای برای روز ملی فن آوری هسته ای بود،توجیه داشت
    باید دید هدف اصلی آن چیست؟
    شما هم اگه میدونید اطلاع رسانی کنید

  3. سلام

    این همایش دقیقاً در “چه ساعتی” از روز چهارشنبه و در “چه مکانی و آدرسی” برگزار می شود.
    خواهشا پاسخ دهید.

  4. با سلام
    واقعا این همایش عادی است؟؟؟
    به راستی همینطور ه؟؟
    سیاسی کاری خوب نیست وصداقت حرف اول را میزنه
    ولی موضوع خیلی روشن است وتوجیه پذیر هم نیست
    واقعا این فعالان نوروزی!!!!!چه کارمهمی انجام داده اند که باید ازشون قدردانی بشه اونهم با این هزینه زیاد اونهم در ورزشگاه صدهزارنفری؟؟؟؟؟؟
    مردم ما با هوشند، به یاد ابوموسی اشعری…..
    وازهمه مهمتر فردا شهادت حضرت زهراس است واین همایش نوروزی اونهم درست یه روز بعد از شهادت حضرت ؟؟
    خداوند همه را عاقبت بخیر کند ان شاالله

    • حرف حساب جواب ندارد. به نظرم حق با حمیده است. هم فردای شهادت حضرت زهرا بدترین بی سلیقگی ممکن است و هم اصلا شرعا این سیاسی کاریها درست نیست و اتفاقا شبیه برنامه های جبهه پایداری و قالیباف می شود. به نظرم همان فعال شدن سفر های استانی کافیست. هم فعالیت جاری دولت انجام می شود و هم مردم خودشان در همه کشور می فهمند آن چه را باید بفهمند.
      هیچ لزومی به اضافه کردن هزینه با انجام این برنامه ها نیست.
      برخی دوستان احمدی نژاد چیزی از ضد تبلیغ و منفی شدن اثر تبلیغات نمی دانند.

    • سلام علیکم
      فقط یک نکته عرض کنم. این همایش، در روز ۲۹ فروردین برگزار می شود، یعنی ۴ روز بعد از سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها. نه یک روز بعد از سالروز شهادت ایشان.

  5. سلام
    نهایت کار ما اینه ، وقتی آقامون بیاید ، با اعمال و فرامینش ، مردم میگن دین جدیدی آمده .یعنی هیچ حکومتی ( {…} ، غرب ، شرق و.. ) توان اجرای قسط را ندارد و بالاخص حکومت های دینی چه شیعی و چه سنی و … . چون نه به آزادی و کرامت انسانها اعتقادی دارند و نه دین واقعی را درک و یا حاضر به اجرا خواهند بود . دلیل حمایتم از دکتر روش مردانگی و سعی و تلاش ایشان در مشارکت مردم به معنای تامش ، در امور اداره کشور میباشد . والا تاکنون بنام خدا ، یک مشت {…} عقایدشان را بر ما تحمیل کرده اند و {…} نظام طبقاتی کاستی ( آقایی خود و آقا زادگان و نجس شدن مابقی مردم ) را اجرا کرده اند . {…} بغیر از انجام اصلاحات اساسی و زدودن عقاید باطل ، راهی برای اداره کشور و حفظ نظامی که خون امثال برادر و خودم نثار آن گشته را ندارد . والا سوریه ای دیگر در راه خواهد بود . دیر ی نخواهد پایید که تحمل قشر پا برهنگان ( مستضعفان و یا قشر آسیب دیده )تمام و طغیانی بر علیه حاکمان زر و زور و تزویر خواهند نمود . هر چند مزوران شکر خوار بی خرد و حقیر و زور مندان جدید الفکر صاحب تجارت و صنایع و بی تعهد به اسلام محمدی ، جهت سرکوب ش تلاش کنند .باز ، زر مندان نطفه انگلیسی ، صاحب کل اموال و انفس خواهند شد . پس جهت حفظ نظام ( تغیرات اساسی در اداره حاکمیت و حتی تغیرات در قانون اساسی ) در برابر شیاطین سه گانه به انجام اینگونه متینگ ها راضیم . یک انقلابی هر گز حاضر به بازگشت به گذشته نمیباشد و من انقلابیم .

  6. سلام
    به نطر من انجام این مراسم در این شرایط که همه اتهامات به سوی دولت است نسبت به هزینه منابع دولتی برای مقاصد انتخاباتی هیچ ضرورتی ندارد و قطعا به ضرر دکتر و مهندس است زیرا مردم دکتر رو به همون سادگی و صداقت همیشگی قبول دارند و وقتی می بینند برای یک مراسمی این همه هزینه صورت گرفته و از طرفی مهندس هم بدون هیچ مسئولیت مرتبط با این مراسم در مراسم حضور داشته باشد واقعا صورت خوشی نداره برای من که که طرفدار دکترم سوء تفاهم به وجود میاره که داره ازمنابع عمومی و مردمی خرج مسائل انتخاباتی میشه چه برسه به مردم عادی که تحت تبلیغات سوء دشمنان هستند.
    به نظر من اگر برگزاری مراسم ضرورت دارد و حتما باید انجام شود قطعا به جز دکتر و مسئولان مربوط به مراسم هیچ یک از افرادی که در دولت شائبه حضور در انتخابات را دارند به ویژه مهندس مشایی و دکتر الهام نباید در مراسم حضور داشته باشند.

    • سلام
      برادر گلم اگر نمیتوانیم به بعضی از آیات ایمان بیاریم وبه بعضی کفر ورزیم در اخلاق هم همینه .
      چگونه تا گروه انحرافی و این قبیل مزخرفات از دهان شکر خواران ، در می آمد جزئ دولت بودند ولی حالا جدایند . آیا مردانگی حکم نمیکند در مقابل تهمت های ( بهایی ، فراماسون ، حجتیه ، جاسوس ، بزرگترین خطر از صدر اسلام ، و… ) که نثارشان شد و سکوت کردند ، تقدیری هم شوند . اگر حرف میزد ند ، میگفتند ساکت شو ! سکوت میکردند ، میگفتند در فکر چه فتنه ایند !! تقدیر بشن میگین ، انتخاباتی !!! حمایتش نکنه فردا ها میگین نامرد بود و حمایت نکرد . قضیه راه شیریه . تمامی هم نداره . چرا به آیات مومن ، مکارم ، یزدی ، مصباح و… وحج پناهی ، صدیقی ، خاتمی و .. نهاد های انقلابی نمای فعلی حرفی و اعتراضی نمیکنید . واقعا در پیشگاه خدا ( در مقابل سوئ ظن ها و کامنت ها و ترویج شان ) معذوریم .

      • ما به اونا کاری نداریم اونا اخلاقشون همینه و لی ما نباید بهانه دست اونا بدیم به نظرم گرفتن این همایش در این زمان و به این وسعت هیچ لزومی نداره و نه تنها باعث بالا رفتن جایگاه دکتر نمیشه بلکه دکتر رو در حد بازی های سیاسی میاره پایین.
        و گفتم فقط در صورتی این همایش برگزار بشه که در اون افرادی مثل دکتر الهام و مهندس مشایی در اون حضور نداشته باشند تا هیچ گونه شائبه ای نداشته باشه.

        • آفرین! من با محمد علی موافقم. احمدی نژادی ام ولی به این نظرسنجی رأی منفی دادم. کاندیدای احمدی نژادی باید به سبک احمدی نژادی وارد میدان شود. با گمنامی مشهور شود و با خاکی بودن سربلند.
          هیاهو و ابزارهایی که از مردم فاصله دارد احمدی نژاد را از ما دور می کند حالا به هر طیفی می خواهد نزدیک کند. ما احمدی نژاد خاکی را دوست داریم. درمیان آسفالت خیابان و در میان کوچه های خاکی دهات هایمان. سر بر مهر نهاده بر پیاده رو و سر بی بالش نهاده از خستگی =((

  7. قربان کاش ما رو هم دعوت میکردن . . . بخاری که از بچه های دانشکده هنر معماری بلند نمیشه باز دست به دامن شما بشیم . . . . :)

  8. ۱) مراسم تقدیر از خدمتگزاران نوروز به کسانی اختصاص دارد که در ایام تعطیلات، از تعطیلات خودو خانواده شان زدند تا مردم لحظات خوبی را داشته باشند. برگزاری مراسمی که بتواند بخشی از کمبود تفریح آنان و خانواده شان را جبران کند بسیار مناسب و درست است.
    بودجه ای هم که صرف این مراسم می شود، قسمتی از هزینه مملکت برای اداره امور نوروزی مردم است و طبیعتا مورد قبول ملت می باشد.
    ۲) صحبت رئیس جمهور مملکت (که اتفاقا چون دوره بعد، نامزد ریاست جمهوری نیست و جنبه تبلیغی هم برای ایشان منتفی است) هیچ اشکالی ندارد و بلکه حق مسلم ایشان است. مطمئنا بسیاری از خانواده های آن جمعیت ۱۰۰ هزار نفره، دیدن رئیس جمهور را از زیباترین لحظات زندگی شان می دانند. بنابراین حضور رئیس جمهور، پاداشی به زحمات و سختی های آنان است و باید از آن استقبال شود.
    ۳) مخالفان دولت نشان داده اند که دهانشان به بهانه گیری بسته نمی شود، پس نباید بر اساس آنان تصمیم گرفت.
    ۴) شیوه دولت پاک دست دکتر احمدی نژاد این بوده است که از امکانات مالی سواستفاده نکند، وگرنه می توانست مثل دیگر آقایان چند صد سایت و روزنامه از پول بیت المال بزند و هر روز خودش را تبلیغ کند، بدون اینکه صدایی از منحرفان واقعی به گوش برسد!
    ۵) همان طور که استیضاح و … حق! مجلس است، صحبت کردن دولتی های مختلف هم حق آنان است و طبیعتا مخالفان دولت باید به این «حق» قانونی احترام بگذارند و مطیع قانون باشند.
    با این حال امیدوارم که دولت بهترین مدیریت را انجام دهد تا همه بوی خوش بهاری را استشمام کنند و مردم عادی هم بفهمند که مخالفان، تهمت زده اند.

  9. سلام
    بله شما درست میگین وروز همایش فرق میکنه ولی موضوع مهم همون هزینه سنگین واینکه اصلا برای قدر دانی فعالان نوروزی نیاز به اینهمه هزینه است؟
    ویا کارت خبرنگاری با اون مقدار پول واین شعار ؟؟؟
    به هرحال صداقت وعدالت همیشه زیباست،وسیاسی کاری مذموم

  10. سلام
    اولا این مراسم تازگی نداره و طی چندساله گذشته (تا اون جایی که من یادمه) هر سال در اواخر فروردین چنین مراسمی برگزار میشده.
    دوم اینکه سفر های نوروزی امر کم اهمیتی نیست ، یادمون رفته قبل از نوروز همین دست اندر کاران سفر ها به دیدار رهبری رفتند و ایشون توصیه هایی رو برای رفاه حال مردم در سفر ها داشتند؟
    سوم اینکه (به نظر من) در شرایطی که کشور وضعیت خوب اقتصادی نداره ، و بسیاری از مردم با مشکلات معیشتی مواجه اند برگزاری اینچنین جشن هایی درست نیست و مراسم تقدیر از دست اندر کاران سفر های نوروزی بهتره مثل سال های قبل برگزار بشه

  11. حتماً در صورت تصویب طرحی که در مجلس اعلام وصول شده، آقای احمدی نژاد در روز دوازده مرداد یکراست به زندان اوین منتقل خواهند شد. احتمالن هم به خاطر اینکه خودشان بنیانگذار جریان انحرافی مذکور هستند مشمول ده سال حبس می شوند! ببینید وقت و بودجه مملکت در مجلس شورای “اسلامی” صرف چه کارهایی می شود!

  12. /
    با عرض تسلیت به مناسبت شهادت بزرگ بانوی عالم خلقت فاطمه الزهرا سلام الله علیه و به امید انتقام خون او بدست بقیه الله الاعظم

    با سلام بر دوستان

    با مطلب مهم و قابل تأمل:

    آیا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می تواند راه را برای بر خورد با دست های باج خواه در نظام باز کند؟

    به روز شده ام. دوستان مطلب قابل تأمل می باشد حتما” مطالعه نمایید.

    noore14d2.blogsky.com

    /

  13. سلام
    هر اقدامی که متکی به فضای کارمندی باشد، بی روح و نمایشی از آب در می آید. حالا این کار چه دیدار با رهبری باشد، چه همایش در استادیوم آزادی.
    احمدی نژاد می تواند از همان ظرفیت سفرهای استانی و حضور توده ای مردم بهره ببرد، و هم جمعهای دانشجویی و طلبگی کم تعدادتر را برای گفتن برخی از نگفته هایش، به کار گیرد.

    با ادامه نقدها بر سخنرانی روز اول فروردین رهبری در مشهد به روزم.

  14. با سلام

    راستش از لحظه ای که نظرسنجی و خبر را دیدم, بفکر فرو رفتم. آیا این همه خرج برای تقدیر از عوامل و برگزار کنندگان سفرهای نوروزی درست است؟
    بخصوص که دشمنان رئیس جمهور فوراُ بیمورد بودن مراسم و هزینه آن را به انتخابات می چسبانند.

    از یک طرف, اینکه وسایل ارتباطی متعلق به و یا زیر نظر قدرت طلبان و نهادهای پشتیبان آنها, قریاد فرصت طلبی و … سر خوهند داد ولی عکسها و سخنانی را که ممکن است آنجا گفته شود, طبق معمول, یا از قلم و آنتن خواهند افتاد و یا مثله و تحریف شده نمایان خواهند شد.

    از طرف دیگر, می بینیم که قالیباف خیلی و قت است که مبارزه انتخاباتی اش با عکس و تفصیلات راه اندازی شده و بعد از او ۱+۲ بقول خودشان “زود” وارد معرکه شده اند. و هر ننه قمری که وارد گود شده, دائماُ در حال مصاحبه و مداهنه است. یک روز ضرغامی آنها را به مغازله تلویزیونی دعوت میکند, یکی دیگر به زادگاهش میرود و از قومیت حرف میزند. آن دیگری از بیسر و سامانی اقتصاد میگوید و چنان وانمود میکند که تحریمها نتیجه اعمال و گفتار دکتر است. همه شان گروه کر تشکیل داده اند و وحت کلمه! برای کوبیدن رئیس حمهور ترانه “نه با احمدی نژاد و حریان انجرافی” ساخته رفسجانی را دسته جمعی میخوانند.

    سفرهای استانی دکتر, حرف زدن با اهالی شهری و روستائی و گوش دادن به درد دل مردم, نه تنها در ایران, که در دنیا بی سابقه است و اثرات آن را هیچکس نمیتواند انکار کند. اما بدلیل سانسور مطبوعاتی و تلویزیونی این سفرها, دسترسی عامه مردم به این اطلاعات ناچیز است و تازه دستهائی جلو اجرای بعضی دستورات یا توصیه های اورا میگیرند .

    حال, با توجه به تخریبها, تهمتها, دشنامها و تمسخرها و “گفت و شنودها”ی مطبوعاتی و تلویز یونی و منبری و غیره, رئیس جمهور و یاران و حامیان او چگونه و کجا میتوانند معتقدات و نقطه نظرهای خود را به گوش ملت برسانند؟

  15. سلام .
    فکر کردم همایشش از طرف کسای دیگه باشه و دارین نقد میکنین.
    به گروه خونی ما مستضعف جماعت نمیخوره .از این جشن ها، نه.
    از لحاظ اینکه بالاخره نمیشه هم سکوت کرد ، خب هر کسی به سبک خودش حرفش رو میزنه. سبک ساده ، صادق، خودجوش و خالصانه و بر اساس و برای رضای خدا . این مدلیش خوب تره

  16. بنام حق متعال. سلام. شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهراء(سلام الله تعالی علیها) رو به همه دوستان تسلیت عرض می کنم.
    تو این شرایط خاص سیاسی، چنین حرکتی از طرف دولت بدون شک یک فعالیت انتخاباتی برای مهندس مشایی تلقی میشه. اونوقت زبونها دراز میشه که ببینید دولت عدالت محور تو این شرایط سخت اقتصادی چه جوری داره بیت المال مسلمین رو برای تبلیغ به نفع آقای مشایی – اونم با اون ذهنیتی که آقایون از مشایی دارن – حیف و میل می کنه. درست مثل همون چیزی که درباره جشن استقبال از نوروز گفته شد. در نتیجه اگر هم دولت احیاناً قصد تبلیغ مهندس رو داشته باشه نتنها به غرضش نمی رسه بلکه یه اتهام دیگه به کوه اتهاماتش اضافه میشه. مخصوصاً اینکه رسانه ملی هم این یکی دو ساله بد جور شده بلند گوی منتقدین دولت و احمدی نژاد.
    خلاصه بنظر میاد احمدی نژاد به کل از حمایت توده حزب الله ناامید شده و میخاد حمایت سایر سلایق و گرایش ها رو جلب کنه. گرفتن چنین مراسمی هم در راستای چنین سیاستی تفسیر میشه. یادمون باشه که جریان حزب الله هم مخاطب گفتمان جذب حداکثری حضرت آقا هستش. یا علی

  17. سلام علیکم بما صبـــــــــــــــــــــــــرتم

    اخبارتمام شد

    هنوز اما

    گویا متاثر از گزارشها

    اتمسفر ذهن او سیاسی بود

    من فکر و دلم هواشناسی بود

    من در پی پیش بینی بارش

    من درپی ابرهای با برکت

    او گرم فلان جناح،بهمان لیست

    او غرق گروه و حزب و کاندیدا

    قدری که گذشت رو به من پرسید:

    در خط کدام جبهه ای؟ گفتم:

    یک جبهه ی پرفشار باران زا
    التماس دعا تو این شبهای عزیز @};-

  18. سلام دوباره حامد جان
    دیدم بی معرفتیه اگه در مورد پستی که نوشتی نظر نزارم.
    راستش به نظر حقیر انحراف از همین کارها شکل می گیره.من به شدت مخالف این همایش ها هستم.نمی دونم شاید احمدی نژاد رو تو سفر های استانی یا تو مسجد دانشگاه و بین مردم بیشتر می پسندم.شاید هم به خاطر همایش استقبال از نوروزی باشه که آقای ملکزاده معاون دکتر ترتیب داده بود تو سالن اجلاس سران که به شدت تاسف بار بود و باعث ناراحتی خیل از دوستداران واقعی دولت شد.من شرکت نمیکنم.می دونم که بازهم مثل همایش سالن اجلاس سران کسانی رو می بینم که هیچ همخوانی با تفکراتشون ندارم.
    اما مخالفتی هم با حضور دوستان ندارم.بهتره بعضی از دوستان برن و بعضی مسائل رو ببینن.اونوقت پی می برن که امثال حقیر با تمام ارادتی که به دکتر داریم چرا بعضی مواقع مجبور می شیم انتقاد کنیم تا حداقل خودمون رو تخلیه کنیم.
    با قی بقایتان
    خیلی دوستتون دارم.
    التماس دعا @};-

    • راستش را بخواهید اولین و بلکه تنها کسی که از طیف طرفداران نظام، در اینترنت نوشت صانع ژاله در موقع کشته شدن، نسبتی با بسیج نداشته است، بنده بوده ام.
      ضمنا با شناختی که از نویسنده این پست داشتم، انتظار نوشتن چنین مطلبی رو ازشون نداشتم. برام امیدوار کننده و قابل تحسین بود.

  19. به نظر من کار بسیار پسندیده ای است حتی اگر جنبه تبلیغات برای انتخابات را هم داشته باشه (که ندارد) ، ازدوستانی که از هزینه این برنامه شکایت دارند چند سوال دارم، به نظر شما
    ۱- عدم حضور پدر یک خانواده را در لحظه سال تحویل در کنار فرزندانش را با چه قیمتی میشه جبران کرد؟
    ۲- فکر میکنید امنیت و آرامشی که در اون لحظه داشتید به چه قیمتی بدست آمده ؟
    و خیلی سئوالات دیگه که از حوصله این جمع خارجه عزیزان من همه چیز انتخابات نیست اگه این کار تو یک کشور دیگه می افتاد صدای به به و چه چه همه بلند بود ولی اینجا دیواری کوتاه تر از دیوار احمدی نژاد نیست ؟؟؟

    • آیا حتما باید با این جور مراسم ها تقدیر از آنها صورت گیرد؟ تازه آن افراد لزوما طرفدار دولت نیستند. پراستاران و پزشک های کشیک، راننده های بیابانی؛ پلیسها، سربازان و مرزداران و…
      نهایت بی سلقیگی همین کار است .اگر به جای این کار همین وقت صرف بررسی مشکلا ت شغلی این عزیزان و کمک به رفع آنها شود بهترین خدمت و تشکر را از آن افراد انجام شده است.
      اینجور همایشها نه در شان احمدی نژاد است و در طول گفتمانی که از دیده ایم. نه حتی اگر واقعا دنبال میتیک و بازی سیاسی بود اینکار از نظر تبلیغاتی به او کمک همین کرد.
      همین حضور امروزش در مراسم شهدای گنام به اندازه ده تا از این مراسمها بهتر و مفیدتر تمام شد.
      خواهش می کنم یک نفر جلوی دوستان ساده لوح احمدی نژاد را که خیال می کنید می شود با ابزار هایی از جنس قالیباف و سایر مدعیان به احمدی نژاد کمک کرد را بگیرد.
      همه هستی احمدی نژاد گفتمان او است. اگر این گفتمان را از دست بدهد دیگری هیچ چیزی برایش باقی نخواهد ماند.

  20. من قطعا همفکر و هم نظر لولوسازان از اطرافیان رئیس جمهور به اسم جریان انحرافی نیستم.
    اما برایم صداقت و شجاعت خیلی مهم است. چیزهایی که به گمانم احمدی‌نژاد دارد. هر چند اکثر رسانه‌های حامی احمدی نژاد نه آرمان‌گرایی را می‌بینم نه افق‌های بلند و عمیق.منظورم وبلاگ شما یا چند وبلاگ دیگر نیست… بگذریم!
    تقدیر از ستاد تسهیلات نوروزی قطعا آنقدر مهم نیست که ورزشگاه صدهزار نفری گرفته شود. و چه لزومی به صد هزار نفر؟ نیت واقعی چیست؟
    سوال نظرسنجی‌تان ابهام دار وفریب‌دهنده‌ی مخاطب است. اگر واقعا منظور قدردانی از ستاد تسهیلات است، قطعا مخالف صدهزار نفرم. چون حیف و میل کردن و استفاده از توان است برای چیزی بی ربط.
    برایم بسیار شرافتمندانه و محترم‌تر بود اگر این مراسم به اسم میتینگ سیاسی ایکس و ایگرگ برگزار می‌شد. و قطعا موافق بودم که چنین اجازه‌ای هم به آن گروه داده شود.

    این رفتارهای غیر صادقانه برایم تنها خرد کننده‌ی جایگاه رئیس جمهور است

  21. سلام اقای فتاحی

    شهادت حضرت فاطمه زهرا ع رو خدمت شماتسلیت میگم

    به نظرم با توجه به اینکه دولت هرکاری بکنه چه مثبت چه منفی بالاخره نهایتش منفیش!! میکنن پس مراسم رو برگزار کنن بهتره اقلا از کسانی که در ایام تعطیلات که همه دنبال تفریح و سفر و .. بودند انهاو خانواده هاشون محروم بودند از برنامه های تفریحی ,بالاخره ازشون تشکری میشه
    اما باید برای اینکه دهن یاوه گویان بسته بشه موضوع خیلی شفاف و واضح از طرف مسئولین ذیربط قبلش توضیح میدادند که اولا ملاک دعوت کردنشون چی بوده و ثانیا دقیقا مشخص میکردند که این برنامه صرفا برای همین قضیه ای که گفته شده برگزار میشه و هیچ کار تبلیغاتی هم انجام نمیدادن که راه سوء استفاده حرافان بسته بشه
    موفق باشید @};-

  22. سلام ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه ، به نظرم با این نظرسنجی به هدفی که می خواهید نمی رسید بجای سنجیدن نظر له یا علیه این مراسم باید به محتوایی که این همایش باید داشته باشد پرداخت . این همایش خواهی یا نخواهی انجام خواهد شد و اگر از جایگاه رهبری با آن مخالفت نشود دولت به سایر مخالفتها (حتی شما ) وقعی نمی نهد. پس به برنامه هایی که اجرای آنها دراین همایش یک تهدید خیلی بالقوه علیه جریان عدالتخواهی را به فرصت تبدیل می کند بپردازید مثلا دیدم که ملک زاده گفته این همایش با شعار لبیک یا خامنه ای برگزار می شود که نکته بسیار مثبتی هست . در آخر دکتر اهل خطر کردن هست و ۸ سال رییس جمهوری به هیچ وجه محافظه کارش نکرده . یا زهرا

  23. سلام حامدجان
    اخوی! خدا وکیلی خودت با این بامبول جدید که چیزی جز تخریب اندک وجهه باقیمانده دکتر در بر ندارد، موافقی؟!
    این یکی مورد دیگه فکر کردن هم نمی خواد حتی

    • سلام علیکم
      بنده در صورت حضور امثال مهندس مشایی و دکتر الهام در این مراسم، قطعا با آن مخالفم. در صورت حضور نداشتن آنها هم اجازه بده فعلا نظری ندهم. در مورد «اندک وجهه باقی مانده» دکتر هم بهتره اینقدر مطمئن نباشید.

  24. بعد از اون که چند روز همه حرفهاشون رو زدن و مثل همیشه اتهام های بی پایشون رو به احمدی نژاد و مشایی نثار کردن، خوب موقعیتی هست که یک شاهد دیگه برای ادعای ثابت احمدی نژادی ها فراهم بشه؛ ادعای اینکه دیدید همه اتهام ها دروغ و بزرگ نمایی و بی پایه و اساس بود. دکتر و مهندس توی این مراسم نباید بیان و هیچ فعالیت انتخاباتی هم برگزار نشه. این خودش بهترین تبلیغ و مظلوم نمایی بزرگ هست. به امید پیروزی دکتر و یاران

    • اینکه نسخه اولیه ای از یک برنامه به کسی داده شود و بعد بر اساس دیدگاههای او تدوین شود، تفاوت چندانی با ویرایش ندارد.

  25. آیا این حرف ها تهمت نیست؟؟؟

    فکر میکنم قبل از عید بود در یکی از نماز جمعه ها، آقای مصباحی مقدم قبل از خطبه های نماز جمعه در مورد وضعیت اقتصادی کشور صحبت کرد یک جمله گفت که برایم خیلی جالب بود ، گفت : ما هفدهمین اقتصاد دنیا هستیم . به خوبی به یاد دارم سال پیش دقیقا زمانی که ما مواجه بودیم با مشکلات اقتصادی و ارزی کشور ، عده ای از نمایندگان وزیر اقتصاد را به مجلس کشانده بودند تا در مورد وضعیت به وجود آمده توضیحاتی بدهد .وزیر اقتصاد این جمله را هم همان زمان گفت و تاکید کرد که این آمار ما نیست و این بر اساس آخرین آمار جهانی است ، متاسفانه عده ای از نمایندگان و تحلیل گران اقتصادی به این جمله ی آقای وزیر خندیدند و در رسانه ها به تمسخر این آمار و گفته ها پرداختند . همین مجری محترم برنامه ی پایش هنگامی که مهمان برنامه تاکید به هفدهمین بودن ما در اقتصاد کرد گفت که (اون که دروغه) .حالا بعد از گذشت چند ماه و آن ماجراهایی که برای آمار و ارقام درست کردند تازه یادشان افتاده که ما در این رتبه در جهان قرار گرفته ایم . به هر حال آن زمان برای تخریب دولت و از محبوبیت انداختن رئیس جمهور لازم بود که این حرف ها را بزنند .

    ماجرای سفر به برزیل را به یاد آورید، یک هفته ی تمام در تمام رسانه های مخالف دولت به مردم القا کردند که احمدی نژاد شان ملت ایران را با این سفر پایین آورد وهیچ کس به استقبالش نیامد و باعث شد ما در جهان خوار و ذلیل شویم …
    ادامه مطلب در وبلاگhttp://irnbn.blogfa.com

  26. یه مقام انتظـ. امروز تحلیل سیاسی کرده و گفته نهایتا در این شرایط سیاسی برگزاری این برنامه به صلاح جامعه نیست و مت مخالف برگزاری هستیم…
    آخه تو مگه تحلیلگر سیاسی هستی؟ مگه کسی از تو تحلیل سیاسی خواسته؟
    با این جوسازیها و سخنان غیر قانونی و اتهامات، احمدی نژاد را به موضع واکنش شدید قرار میدهند و “متاسفانه” او هم این مراسم را برگزار خواهد کرد.
    همین الان سایتهای امنیتی برآورد قیمت کرده اند که برای هر نفر ۵۰۰هزار تومان هزینه می شود و تیتر زده اند که ۵۰میلیارد تومان هزینه ی این مراسم است!
    خدا دروغگویان را رسوا کند.

      • سلام
        حامد
        جوابت دور از عقاید ت و روح لطیف یک هنرمند ه ،، اصلاح کن . اگر طبق گفته مولایمان ، آدمی برای ظلم تعدی بر یک زن یهودی از غصه دق کند ، باید نفرت و انزجارمان از این عمل و بدترش خوی ددمنشی یک مشت قاچاقچی و دزد افتخارات بچه های بسیجی دفاع از انسانیت ( دفاع مقدس ) اعلام کنیم . تف براین همه پستی که یک انسان میتواند از قله ( خدا در آسمان فرشته گان را دارد و در زمین بسیجیان ) به اسفل سقوط کند . مال حرام ، شهوت قدرت ، خود بزرگ بینی ، چه ها نمیکند . خداوندا لحظه ای ما را رها نکن و امتحاناتت بر ما آسان باشد .

        • سلام علیکم
          برادر من، بنده منظورم این بود که این مصاحبه به اندازه کافی گوینده اش را خراب کرده است. احتیاجی به توضیح و توشیح ما نیست.

          • سلام
            برادرم
            فَاسْتَخَفَّ قَوْمَهُ فَأَطَاعُوهُ إِنَّهُمْ کَانُوا قَوْمًا فَاسِقِینَ(الزخرف/۵۴)
            (فرعون) قوم خود را سبک شمرد، در نتیجه از او اطاعت کردند؛ آنان قومی فاسق بودند!
            کوثری ذات واقعی و هدف خود را با مصاحبه اش (http://www.entekhab.ir/fa/news/106213
            اصلا مرگ ستار بهشتی را فاکتور بگیریم. آیا شما معتقدید که به آن مرحوم بالاخره ظلمی شده یا نه؟
            نه. من معتقد نیستم که به او ظلمی شده باشد و هر کسی که برخلاف امنیت کشور کاری را انجام می‌دهد باید مجازات آن را هم بچشد.) بیان کرده و وظیفه ما ابراز مخالفت و موضع گیری های پر دامنه علیه اراجیف امثال آن فرعونی میباشد والا امثال او به خواسته خود که تلقین و عادی شدن آن تفکره رسیده .اینها کلی روان شناس دارند و با برنامه جواب میدهند .

  27. سلام و خسته نباشید
    من هم مثل برخی از دوستان ته دلم این کار رو به صلاح نمیدونم. اگر خدا اراده کرده باشه راه عدالتخواهان جبهه انقلاب اسلامی ادامه پیدا کنه، این اتفاق علی رغم مخالفت و سنگ اندازی ها رخ خواهد داد و به قول خود دکتر، سنگ اندازی به این قطار در حال حرکت باعث توقفش نمیشه. اگر هم خدا چیز دیگری رو مصلحت بدونه که باز اراده اش بر همه چیز حاکمه. چرا باید دولت کاری کنه که اگر در آینده حامیان دولت پیروز انتخابات شدند، بهانه ای برای به اصطلاح جر زنان حرفه ای وجود داشته باشه و تا همیشه، برگزاری همایش انتخاباتی در ورزشگاه با بودجه دولتی و امثال این کارها رو بر سر عدالت طلبان بکوبند؟ دولت هیچ نیازی به این نوع برنامه ها نداره. این نوع کارها حتی اگر هیچ ربطی به انتخابات نداشته باشه، باز بخاطر شائبه ها و حرف و حدیثها و هزینه های بیموردی که ایجاد میکنه به نظرم به مصلحت نیست. خدا حاکم دلهاست و اوست که دلها رو مایل به کسی یا دور از کسی میکنه. اوست که عزت و ذلت میده. انشالله که اینو هیچ وقت فراموش نکنیم و انشالله کسی که به عنوان حامی و ادامه دهنده راه دکتر کاندید میشه، با اراده الهی چنان مهرش به دل همه بشینه که باز هم بشه فریاد بزنیم:
    قلب تمام ملت
    برای او ستاد است

    بخاطر این تصدیع عذرخواهی میکنم

    • سرنوشت قومی تغییر نمی کند مگر اینکه خودشان بخواهند به هر حال این مراسم می تواند مانور قدرت باشد و پایه حرکت های بعدی وبا ایجاد اعتماد به نفس در میان دوستداران جبهه عدالت شور و شعف به پا کند @};-@};-@};-

  28. امام خمینی (ره): ضرر آنها (نهضت آزادی)، به اعتبار آنکه متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد و نیز با دخالت بیمورد در تفسیر قرآن کریم و احادیث شریفه و تأویلهاى جاهلانه موجب فساد عظیم ممکن است بشوند، از ضرر گروهکهاى دیگر، حتى منافقین این فرزندان عزیز مهندس بازرگان، بیشتر و بالاتر است

  29. نکته دیگر اینکه اگر ببینم سایتهایی که به طور معمول به وبلاگ بنده لینک نمی دهند با لینک دادن به این پست، خوانندگانشان را به این نظرسنجی سرازیر کرده اند، این پست را حذف خواهم کرد!!!!
    جالبه…
    مثل اینکه هموم قضیه خود گویم و خود خندمه…
    در ضمن مثل اینکه بدجوری دچار خودکلفت بینی مزمن هستید…

  30. سلام
    منظورتون از
    ۱- عکس: مداحی سعید حدادیان در سومین شب مراسم فاطمیه ۱۳۹۲، بیت رهبری
    و
    ۲- تصاویر: باز هم بدرقه ای بدون حضور برخی حضرات / اشکال ندارد، احمدی نژاد هم خدایی دارد
    دقیقا چیه؟
    فکرای بدی به ذهن آدم می زنه. شفاف سازی کنید.

    • سلام علیکم
      جسارتا چون به اندازه کافی شفاف هستند احتیاجی به شفاف سازی بیشتر نمی بینم.
      اگر اون چیزی که به ذهنتون می رسه فکر بدیه، سعی کنید به ذهنتون نرسه. امیدوارم جوابم رنجیده خاطرتان نکرده باشد.

      • سلام علیکم

        اینکه هم مبهم نوشتید و هم وقتی یک بار پرسیدن جواب ندادید، نشون میده نمی خواهید واضح نظرتون رو در مورد این دو اتفاق بگید. اشکالی نداره… تفتیش عقاید که نیست :D
        اما اولین و شاید تنها چیزی که با دیدن اون تصاویر و مطالب به ذهن آدم میرسه، در خوشبینانه ترین حالت، گلایه شما از رهبریه، که البته اون هم اشکالی نداره. هر چند در این دو مورد من ایرادی بر عملکرد رهبری معظم نمی بینم.
        در خصوص حضور حدادیان در مراسم بیت، معمولا مسوولین بیت تصمیم گیرند و رهبری خیلی در این قضایا وارد نمی شوند.
        در مورد بدرقه هم، معمولا دکتر ولایتی می آمدند که این بار ظاهرا تهران نبودند.
        کلا خیلی مساله پیچیده نیست :D

        هر جاییش رو که خواستی حذف کن (حتی کلش رو _ والامر الیکم)

        موید باشید

        • سلام
          در مورد بدرقه، این سومین یا چهارمین سفر خارجی متوالی است که از بیت، کسی ایشان را مشایعت نمی کند. ضمنا بدرقه فقط توسط آقای ولایتی انجام نمی شده است. می توانید کلمات “بدرقه” + ” محمدی گلپایگانی” را سرچ کنید تا ببینید ایشان هم رئیس جمهور را بارها بدرقه کرده اند. با این حساب، اینکه در سه سفر متوالی، نه آقای ولایتی، نه آقای محمدی گلپایگانی در بدرقه ایشان حضور نداشته اند، به هیچ وجه نمی تواند تصادفی تلقی شود.

  31. سلام، این روزها حیرت زده ام و متعجب از جنگ زرگری عده ای که دین و ولایت را در مسلخ قدرت طلبیشان قربانی می کنند و آب هم از آب تکان نمی خورد، اگر این روزها را نمی دیدم سر بریدن پیامبران بنی اسرائیل و… وسقیفه و کربلا را باور نمی کردم و پیوستن به معاویه به خاطر چند درهم و… . مظلوم سید علی و مظلوم احمدی نژاد… شعری زیبا و گویا محمدعلی بهمنی :
    در این زمانۀ بی های وهوی لال پرست
    خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

    چگونه شرح دهم لحظه لحظه خود را
    برای این همه ناباور خیال پرست؟

    به شب نشینی خرچنگهای مردابی
    چگونه رقص کند ماهی زلال پرست؟

    رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند
    به پای هرزه علفهای باغ کال پرست

    رسیده ام به کمالی که جز انالحق نیست
    کمال دار برای من کمال پرست

    هنوز زنده ام و زنده بودنم خاری ست
    به تنگ چشمی نامردم زوال پرست

    ضمنا با برگزاری این مراسم مخالفم…

  32. باسلام
    واقعا با وقوع دو زلزله وناراحتی مردم ،چه جای جشن وتجلیل از فعالان نوروز با هزینه گزاف که بهتر است به زلزله زدگان برسد این هزینه ها باتوجه اینکه یکماه از نوروزگذشته ولی زلزله مال امروز است
    اگر هم خیلی مایلند از این فعالان تجلیل کنند یه برنامه تلویزیونی هم کفایت میکند

    • ظاهرا دنبال بهانه بودید که اون هم جور شد! یادمه سال نود قبل از برگزاری جشن جهانی نوروز چه قدر به رییس جمهور حمله کردند که به خاطر مردم بحرین نباید جشن بگیرید! وقتی زلزله آذربایجان شرقی اومد به آقای احمدی نژاد گفتن چرا میری سفر عربستان حالا که زلزله اومده! وقتی آقای احمدی نژاد برای کشته شدن دانش آموزان آمریکایی در تیر اندازی در آمریکا و مرگ هوگو چاوز پیام داد باز گفتن آقای احمدی نژاد به جای پیام دادن به فکر زلزله زده های خودمون باشه… واقعا متاسفم که یک عده تو این کشور نشستن منتظر که حتی از مرگ هموطنانشون بهره برداری سیاسی بکنند. لابد این آقایون محترم که هر روز میتینگ انتخاباتی دارند و بین مردم پول پخش میکنند و … از جیب مبارک خودشون خرج میکنند که حالا یاد بیت المال و مردم افتادن. کاش حداقل کسایی این حرفا رو میزدن که مردم نمیشناختشنون و سابقه شونو نداشتن.

    • واقعا دوستان نمیتونن بین تجلیل از یک عده زحمتکش که جزء همین ملن هستن با زلزله زدگان تفکیک ایجاد کنن؟؟؟؟؟حالا اگر دولت در رسیدگی به زلزله زدگان کوتاهی میکرد بازهم یه چیزی….واقعا این رسیدگی به اوضاع رو اون هم با این سرعت و ووقت هزینه کجای دولتهای قبلی سراغ داشتین؟؟؟؟؟؟دولت با تمام توان(یا بیشتر توانش) داره خدمت رسانی میکنه…..اونوخ چرا باید یه کار دیگری رو به خاطر کار دیگه ای تعطیل کنه در حالیکه اون کار مهمه رو بخوبی داره انجام میده…..؟؟؟؟؟؟؟اما درکل این روحیه لطیف و انسان دوستانه دوستان خیلی قابل تحسینه اما ای کاش در مقابل همه ی این بریز وباش ها(هر چند من این جشن رو تحت عنوان تجلیل از…… بریز وبپاش بیهوده نمیدونم..) این واکنشها رو نشون بدن…من جمله استفاده خالیباف از رسانه ملی(باتاکید بر ملی بودنش!!!)و این همه تبلیغات گسترده و هزاران نمونه دیگر……العاقبه للمتقین

  33. پاسخ به یک شبهه کلیشه ای؛ یکی از تهمتهایی که در سالهای اخیر و خصوصاً در دوره دولت دهم به دکتر احمدی نژاد و حامیانش به کرّات زده می شود، «منحرف بودن» و «منحرف شدن» است که لازم است در این خصوص برخی حقایق پاسخ داده شود.
    یا مطلبی تحت عنوان «آیا ما منحرف شده¬ایم؟» به روزم. لطف کنید، بخوانید و نظر دهید.
    منتظرم
    sabzebahari.blogfa.com

  34. من به عنوان یک طرفدار احمدی نژاد با برگزاری این همایش مخالفم.
    اگر هم برای انتخابات نباشد این روشی نبود که احمدی نژاد را منتخب مردم کرد و با روحیه خود احمدی نژاد هم سازگار نیست. حتی در برخی جاها اسم احمدی نژاد را روی کارتون با زغال می نوشتند.
    او باید حامی مستضعفان باشد.

  35. سلام علیکم برادر

    خرابکاری جدید رسانه های جمهوری اسلامی:
    هر چه فحش در سال ۹۰ به رئیس جمهور دادند، یکجا در presstv
    یا کلاس بصیرت افشانی نیروهای امنیتی برای جهانیان درباره جریان انحرافی!
    http://www.presstv.ir/detail/2013/04/15/298398/iran-election-political-arrangement/

    جمهوری اسلامی زمان خاتمی و رفسنجانی( بدون احمدی نژاد) چه حرفی در دنیا داشت بزند که حالا حتی به چهره رئیس جمهور قانونی اش هم رحم نمی کنند؟!

    • سلام
      احمد آقای شریعت چرا دیگه مطلب نمی زنی ؟
      یادمه احمدی نژاد به عده ای میگفت : حرف خوردید ، شمشیر نخوردید که…
      شمام وبلاگت فیلتر شده ، شمشیر نخوردی که
      بنویس داداش
      بنویس

    • در این چند روز که آقای احمدی نژاد در آفریقا بود دریغ از یک خبر درست حسابی یا نشان دادن صحنه های استقبال از ایشان در این رسانه ی مثلا جهانی. واقعا تاسف برانگیز است که رسانه ای که به واسطه احمدی نژاد در جهان معروف شده (بدون اغراق عرض میکنم حتی همین الان هم بیشترین کامنت ها و بازدیدها در سایت این شبکه مربوط به خبرهای آقای احمدی نژاد است که البته هر چند روز یکبار شاید خبری نصفه و نیمه پخش شود) اینطور برخورد میکند. مطمئن باشید مخاطبانش را از دست خواهد داد. اگر مردم به دنبال چنین رسانه ای بودند راشاتودی و الجزیره را انتخاب میکردند نه پرس تی وی.

  36. برادر هموطن
    اگر کاندیداهای دیگر تبلیغ میکنند ،اونهاکه مسئول دولت نیستند که وخیلی فرق است میان این همایش که همراه با جشن وگروه موسیقی وووووبا دیگرانی که ادعای عدالت طلبی ندارند واینکه اگر خداوند متعال لطف کرده واین زلزله خسارت جانی نداشت نباید به شکرانه این اتفاق خوب اهالی دولت بیشتر به فکر همون مردم ومنازل خاکی وسستشون بخصوص در سراوان وروستاهای بوشهر ومردم محرومش باشند؟
    متاسفانه شما همه چی را ازمنظر تعصب وحزب خودتون میبینین ودرحالیکه مسئولیت دولت در این موارد زیاد وحرف اول را میزند وشمایی که از اسمتون میآید که وطن دوست باشین چرا این کارها را توجیه میکنین وباید بیشتر به فکرهموطنان ورسیدگی به آنها باشین
    ودر کل بریز وبپاش واسراف کار ناپسندی است حال مربوط به هرکسی باشد فرقی نمیکند بخصوص برای کسانی که مسئولیت بیشتر ومردم ازشون انتظار بیشتری دارند

    • مشکل من چیز دیگه ای است . اصلا فرض کنیم برگزاری این جشن غلط باشد – هر چند اصلا از اهدافش و هزینه های واقعی اش اطلاع ندارم – اما اینکه یک عده سایت معلوم الحال که با هزینه بیت المال تغذیه میشوند تا شبانه روز بذر ناامیدی و دروغ و شایعه را در جامعه بپراکنند مدعی حقوق مردم میشوند و با این جشن مخالفت میکنند شک برانگیز است و نباید سطحی به قضیه نگاه کرد. الان چند سال است دولت هر برنامه و طرح و مصوبه ای که دارد این سایت های زنجیره ای و شخصیت های پشت صحنه شان در مقابلش می ایستند. آیا افزایش حقوق کارمندان دولت هم بریز و به پاش بود که در مقابلش ایستادند؟ آیا هدفمندی یارانه ها هم بریز و بپاش بود که در مقابلش ایستادند؟ آیا استخدام و تغییر وضعیت نیروهای شرکتی هم بریز و بپاش بود؟ آیا طرح تحول بانکی و دهها طرح تحولی برای بهبود اقتصاد ایران هم بریز و بپاش بود که همه را متوقف کردند؟ حتی در مقابل اتمام طرح های عمرانی نیمه تمام موسوم به مهر ماندگار هم ایستادند! حالا انتظار دارید وقتی اینها داعیه ی حقوق مردم و جلوگیری از بریز و بپاش دارند ما هم قبول کنیم و بگوییم بله اینها دلشان به حال مردم و بودجه مملکت سوخته؟ همین ها در مقابل تزریق بودجه کشور به مناطق محروم مگر ایستادگی نکردند و نگفتند که این کار احمدی نژاد باعث تورم شده است؟ حالا یاد مردم محرومی افتاده اند که علی رغم همه فشارها همین مردم محروم بیش از همه عاشق احمدی نژاد هستند و قدرش را می دانند؟ فکر میکنید رییس جمهوری که با پای خودش تک تک این روستاها و شهرهای محروم را دیده است و پای درد دل مردمانش نشسته است بیشتر رنج آنها را می فهمد و بیت المال برایش مهم است یا شمایی که پشت کامپیوترت نشسته ای ؟ احمدی نژاد اگر اهل بریز و بپاش بود کمی خرج میکرد تا برای همیشه دهان اربابان این سایت ها بسته شود و جز گل و بلبل چیزی تصویر نکنند.

  37. یک خبر خوب در رابطه با استشمام بوی انحراف توسط بعضی اعضای شورای نگهبان:
    استاندارد مشام ایرانیان برای اولین بار تعیین می‌شود
    http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920128000171
    رئیس مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی ایران از تعیین
    استاندارد حس بویایی ایرانیان و ابداع روش اصلاح و استاندارد کردن آن
    برای اولین بار خبر داد……!!!

  38. (جنگ قدرتی که در آن به اسم عدالت، از احمدی نژاد استفاده ابزاری شد و بعد که تاریخ مصرفش تمام شده تشخیص داده شد، او را مثل دستمال دور انداختند و خود احمدی نژاد هم این ابزار واقع شدن را دو سه سالی است که فهمیده است)

    اگر واقعا احمدی نژاد قبل از ریاست جمهوریش از چنین جنگ قدرت واضح و آشکاری بی خبر بوده است همان بهتر که دور انداخته شود.
    اتفاقا من فکر می کنم احمدی نژاد به ابعاد این جنگ قدرت واقف بوده است لیکن برنامه هایش در این رابطه شکست خورده است. حالا برنامه های دیگری دست اجرا است. شاید نوشتنش به صلاح نباشد اما دقت کنید اینهمه دیدارهای رهبری با ارتش و این حضور کم سابقه ارتشی ها در رسانه ها و دستور مستقیم رهبری به آنها برای حضور در آبهای بین المللی و سر و صدای زیاد در کنار ماجرای روز پاسدار سال گذشته و سخنان سالهای قبل رهبری در جمع سپاهیان ماجرای دیگری را می رساند.. بیشتر نمی نویسم اما دارید زود قضاوت می کنید. تاریخچه قزلباشها و برخورد شاه عباس با آنها را – شخصی که دایم رهبری مثالش را می زند- بروید مطالعه کنید.
    مخالفت تاریخی میان هاشمی و سپاه از سر حس دلسوزی دو طرف که نیست. بیشتر به خاطر تضاد منافع است. تا قبل از از احمدی نژاد با ایجاد تعادل قدرت بین این دو می شد کشور را بر پا نگهداشت اما الان ائتلاف عالی بین همین دو برای حذف همان تفکر احمدی نژاد به وجود آمده است. کمی پیچش مو را هم مورد نظر قرار دهید.

  39. سلام مجدد

    ولایتمدار شدن فتنه گران سابق در یک توصیه امنیتی از فتنه گران بالا:
    http://baztab.net/fa/news/25216

    مبادا کسی بگوید خاتمی نیاید یا انتخابات را تحریم کند!
    مبادا فکر کنید خاتمی نمی تواند کاری بکند و…

    ترس از مشایی و احمدی نژاد، فتنه گران را هم ولایت مدار و ولایتمداران را هم فتنه دوست می کند!

  40. با سلام

    بنظر من اجمدی نژاد روی یک چیزی حساب نکرده بود: مخالفت دسته حمعی کسانیکه او و مردم آنها را دلسوز انقلاب, حافظ انقلاب و منافغ ملت و ایران محسوب میکردند. میگویند قلم براتر از شمشیر است. وای بوقتیکعه قلم و شمشیر + بلندگو دست قدرت طلبان و زورمندان باشد.

  41. سلام
    یک سوال:
    کی برای جشن صد هزار نفری از احمدی نژادیها هم دعوت کرد؟ آیا به نظر شما این کار درست بود؟

  42. سلام

    میگم این تعیین استاندارد بویایی ایرانیان خیلی چیز هیجان انگیزی بوده می باشد
    لازم می باشد که در وبلاگ مافوق دویستمان روشنگری فرموده چیزهایی در بابش افاضات بفرماییم :D

  43. چرا هیچ کس از احمدی نژادی ها حرف وپستی از همایش ازادی نمیذاره؟؟؟؟؟تورو خدا در این یک مورد دیگه کوتاهی نکنید تو اطلاع رسانی خصوصا حالا که گویا مهندس مشایی هم نیومده همایش…..بازهم نذارین با اخبار مسموم فضای جامعه :o وذهن ملت رو به دروغ آلوده کنن……بابا یکی یه بگه اونجا چیکارکردن؟؟؟کیا اومده بودن؟؟؟؟؟؟چه کاری اصن اونجا انجام شد؟؟؟؟؟؟؟؟

  44. همانطور که دولت محترم پیش از این اعلام کرده بود، جشن با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» برگزار شد و حتی برای تقدیر از رئیس جمهور وقت هم کاری نکرده بود تا چه رسد به تبلیغ نامزد انتخابات یازدهم!
    اینجا باز هم راستگویی دولت دکتر احمدی نژاد و دروغگویی مخالفان آن با هر لباسی مشخص شد:
    آنقدر مراسم سیاسی و در جهت انتخابات بود!! که “غیبت” مشایی سیاسی‌ترین بخش آن محسوب می شد / شعارهایی که هدف بررگزار کنندگان دولتی مراسم بود: «یا علی و لبیک یا خامنه‌ای» و «زنده باد عدالت و جمهوری اسلامی / تنها و تنها، پرچم کشور و عکس مقام معظم رهبری را در ورزشگاه گرداندند تا نشان دهند که دولت هیچ هدفی جز ولایت و عدالت ندارد.
    بزرگترین جشن مجمتع تاریخ کشور هم با تلاش دولت مومن دکتر احمدی نژاد به نام «ولایت فقیه» رقم خورد تا بر تمام تاریخ ثابت شود که احمدی نژاد و یارانش از لحظه اول تا پایان هشت سال دولتشان، تنها یار واقعی و بودن ادعای «ولایت فقیه» بوده اند و جز در جهت آن تلاش نکرده اند.
    صدای «یا علی و لبیک یا خامنه‌ای» بیش از صدهزارنفر از مردم به کمک دولت دکتر احمدی نژاد در تاریخ ورزشگاه آزادی و کشور، جاودانه شد.
    http://isna.ir/fa/news/92012911644
    به دغدغه های فرعی برخی ها کاری ندارم اما لعنت خدا بر دل سیاه و شیطانی همه دروغگویانی که دولت را به «جشن انتخاباتی» متهم کرده بودند!
    لعنت خدا برای آنهایی که آنقدر کور و فاسد شده اند که دولت پاک دست و برجسته ترین بخش نظام که هرگز از بیت المال سواستفاده نکرد را به تلاش برای انتخابات متهم کردند!
    لعنت خدا بر همه کسانی که با اطلاع یا بدون اطلاع به دولت تهمت زده بودند که کار انتخاباتی می کنید!
    لعنت خدا بر آنهایی که سایت و جلسه درسشان را پر از این اتهامات واهی کردند و حالا هم که رسوا شده اند به جای عذرخواهی عاجزانه از دولت، خود را به فراموشی زده اند یا تهمت جدیدی رو کرده اند! خود آنها، نماد واقعی انحراف از خدا هستند.
    خدایا انتقام ملت و فرزند ملت را از آنان بگیر و سرنوشت سیاه آنان را «آیت واقعی خدا» قرار بده.

  45. با عکس های منتشر شده از همایش انتخاباتی! دولت، به نظر می رسد که حضرت آیت الله خامنه ای نامزد معرفی شده دولت برای انتخابات است
    http://president.ir/fa/47395
    گرداندن عکس آقا در سرتاسر ورزشگاه بزرگ آزادی
    http://president.ir/image.php?width=600&cropratio=600:420&overlay=1&nocache=1&image=/media/main/126932.jpg
    “لبیک یا خامنه ای” شعار اصلی همایش دولت بود
    http://president.ir/image.php?width=600&cropratio=600:420&overlay=1&nocache=1&image=/media/main/126926.jpg
    و
    http://president.ir/image.php?width=600&cropratio=600:420&overlay=1&nocache=1&image=/media/main/126962.jpg
    و
    http://president.ir/image.php?width=600&cropratio=600:420&overlay=1&nocache=1&image=/media/main/126965.jpg
    و
    http://president.ir/image.php?width=600&cropratio=600:420&overlay=1&nocache=1&image=/media/main/126966.jpg
    و شور و شعور مردم در سال حماسه ها
    http://president.ir/image.php?width=600&cropratio=600:420&overlay=1&nocache=1&image=/media/main/126927.jpg

    از اینکه گزینه مطلوب دولت برای انتخابات معلوم شد و به شدت برای آن تبلیغ کردند، تشکر می کنم.

  46. شما منظور آقای زاکانی را نفهمیدید؟ می گوید اگر جلیلی نیامد به من را بدهید!! والا جلیلی که کمترین حرفی که انتخاباتی باشد تا حالا نزده است و زاکانی هم از {…} ترین رجال ایرانی است که برایش تهمت زدن و افترا بستن در حکم آب خوردن است.

  47. تو رو خدا برید سایت مشرق رو بخونید ازشدت سوختگی چرا نفر بی حجاب رو از تو اون همه جمعیت کشف کرده و عکس گرفته تا خوراک شه برا دین داران که این مراسم مبتذل بوده

  48. با سلام

    به احتمال بسیار زیاد, آن بیحجاب از خودشان بوده. یک احمدی نژادی–چه معتقد به حجاب باشد چه نباشد–نمی آید بهانه بدست منحرف! یابان بدهد.

    • سلام علیکم
      حاضران و مدعوان در این مراسم که همه شان الزاما “احمدی نژادی” نبودند تا بخواهند بهانه به دست منحرف یابان بدهند.

  49. با سلام
    واقعا اینهمه هزینه وغذا وپیشاهنگ!!!فقط برای اینکه به ٩نفر لوح بدهند؟؟؟
    اینو تو یک برنامه تلویزیونی هم میشد انجام داد!
    نصف ورزشگاه هم که خالی بود
    خیلی بهتر بود که انجام نمیشد

  50. عزیزان من! شما بدانید که دشمن شما، دشمن این انقلاب، دشمن این نظام، بُرنده ‏ترین حربه ‏ای که در اختیار خواهد داشت، فقر و گرفتاری اقتصادی مردم است!
    ۲۹/۳/۱۳۷۹
    بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان دوره ششم مجلس شورای اسلامی‏
    چگونه باید با برنده ترین حربه ی دشمن مواجه شد؟
    به روزم http://masoudpz.blogfa.com/post/38

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

:D :) :( :o :? 8) :lol: :P :wink: :-* =(( :-& @};- :-S >:) :x :(( :-x :| :-<